Ofte stillede spørgsmål - FAQ
Det kan ske, at to kunder køber den sidste vare næsten samtidig. I sådanne tilfælde kan lagerstatus ikke nå at blive opdateret, og derfor vil den kunde, der afgav sin bestilling først, modtage varen. Øvrige ordrer vil få besked om, at varen er udsolgt, hvis vi ikke kan få mere af varen fra leverandøren.
Nogle produkter leveres direkte fra eksterne leverandører, og det kan betyde, at varen allerede er udsolgt hos leverandøren, inden vores lagerstatus når at blive opdateret.
Hvis den eller de varer, der blev markeret som udsolgte på din ordre, nu er tilgængelige på illumsbolighus.dk, skyldes det sandsynligvis, at vi eller vores leverandør efterfølgende har fået varen på lager igen.
Hvis en vare meldes udsolgt på din ordre, trækker vi kun betaling for de varer, der er tilbage på ordren og kan sendes. Den eller de varer, der er markeret som udsolgte, vil ikke blive sendt på et senere tidspunkt.
Er produktet du har købt fejlbehæftet eller mangelfuldt, beder vi dig kontakte online@illumsbolighus.dk.
Send om muligt gerne fotos.
Du modtager en besked fra os, når din ordre er klar til afhentning.
Herefter har du 14 dage til at afhente din ordre.
Hvis ordren ikke afhentes inden for 14 dage, bliver købet annulleret.
Click & Collect:
Vi opbevarer din ordre i 6 dage – herefter returneres den til lageret.
4 dage efter at ordren er accepteret, modtager du en reminder om at afhente inden for 48 timer (bemærk venligst, at mails fra os kan lande i spamfolder).
Ønsker du, at vi opbevarer din ordre i lidt længere tid, så kontakt os venligst på tlf. 33141941 eller kundeservice@illumsbolighus.dk
Du kan ændre alle dine oplysninger online - Log ind og gå til din profil.
Der går op til 30 dage fra du har handlet, til du kan se dine point på din profil. Det hænger sammen med returretsperioden.
Har du yderligere spørgsmål vedrørende No1 kontakt venligst no1@illumsbolighus.dk.